środa, 12 listopada 2014

Boli, boli

Jak biegać żeby nie zrobić sobie krzywdy???

Ciągle o tym myślę żeby nie obciążać stawów kolanowych itd. Wydawało mi się ze robię wszystko ok i nic szczególnie mnie nie bolało.
Niestety życie nie składa się tylko z biegania i okazuje się ze czasem w zupełnie niekontuzyjnej sytuacji można doznać kontuzji.

Doskwiera mi niesamowity ból w okolicy kręgosłupa szyjnego. Boli bardzo i nie mogę sobie z tym bólem poradzić.

Bieganie muszę zatem odstawić i to chyba boli mnie najbardziej.

Mam nadzieję ze szybko mi przejdzie.

3 komentarze:

  1. Przede wszystkim musisz mieć odpowiednie obuwie, które będzie amortyzowało twoje stawy. Staraj się też biegać po polnych lub leśnych ścieżkach zamiast po kostce, asfalcie czy innych twardych nawierzchniach. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do formy, trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jest dobrze dopasowane obuwie :)

    OdpowiedzUsuń