piątek, 22 kwietnia 2016

NW - moje rozkręcanie się

Czy NW można nazwać bieganiem? Czasem słyszę pytanie czy biegniesz z kijami? Cóż dla mnie to zupełnie coś innego, zupełnie inny ruch. Czy łatwiej się biegnie czy idzie z kijami trudno mi to nawet porównywać jednak mam wrażenie ze NW ciągle się bagatelizuje a to na prawdę nie jest takie proste. 
Ja w tym roku postawiłam na NW i jak na razie rozkręcam się. Wzięłam udział w czterech biegach  i za każdym razem mam ochotę na więcej. Obecnie chodzę na dystansie 10 km jednak za miesiąc szykuję się na 15 :) trzymajcie kciuki. 

Dziś pierwszy raz sama idę na siłownię, żeby wzmocnić mięśnie. Uważam że to bardzo ważne i postanowiłam że w 2016 roku na pewno wybiorę się na siłownie. Trochę mi zeszło bo mamy już koniec kwietnia ale najważniejsze ze dotrzymam danego sobie słowa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz